יש לפנות למסעדה במספר 1-700-50-60-70 ולבחור את השלוחה המתאימה
בפיצה האט אנו עושים את מירב המאמצים על מנת להחזיק את כל המנות בכל הסניפים שלנו, ישנם סניפים אשר ייתכנו חוסרים במלאי מטעמי כשרות או בשל חוסר זמני.
יש לנסות שוב, במידה והתקלה לא נפתרה יש ליצור קשר עם הסניף במספר 1-700-50-60-70.
נכנסים להתחלת הזמנה, מזינים את הפרטים שלכם ובתחילת ההזמנה יש ללחוץ על לשונית "יש לי קוד קופון" ולבחור את הפריטים המבוקשים.
נכנסים לתחילת הזמנה, מזינים את הפרטים שלכם ובוחרים את המוצרים שאתם רוצים להזמין ובסיום ההמנה בהגעה לתשלום יש ללחוץ על "תשלום אחר" ואז על "שובר כספי" , לאחר מכן להזין את הסכום שינוצל מהשובר וסיום.
קוד הקופון שלך לא עובד? אלו הסיבות שיכולות לעזור להבין את המצב:
1. תנסה להזין שנית.
2. תבדוק שהזמנת את הקופון במקום הנכון 😊
3. הקוד לא תקין.
4. הקוד מומש/ שהוא פג תוקף.
לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם המסעדה במספר 1-700-50-60-70.
ניתן להזמין אצלנו דרך האתר/ אפליקציית פיצה האט ולהנות ממבצעים ייחודים ובסניפים מסויימים דרך תן ביס, סיבוס, Wolt, משלוחה, גודי ועוד.
נשמח לקבל חוות דעת על הביקור או להתעדכן על תקלה מסוימת, ניתן לפנות אלינו בצור קשר דרך באתר בקישור – צרו קשר