לוגו פיצה האט | Pizza Hut קישור לדף הבית

פיצה בתל אביב

כל סניפי פיצה האט תל אביב במקום אחד. בחרו את הסניף המועדף עליכם למשלוח או לאיסוף עצמי.

נמצאו 5 סניפים בתל אביב

מגדלי תל אביב / גבעתיים
כשר בד"ץ בית יוסף מהדרין

תוצרת הארץ 9, תל אביב

תל אביב - יד אליהו
כשר למהדרין בית יוסף

יגאל אלון 51, תל אביב

תל אביב - רמת החייל
כשר

החרושת 1, תל אביב

תל אביב - רמת אביב
פתוח בשבת

ברודצקי 15, תל אביב

תל אביב מציעה לכם מבחר של אטרקציות ופעילויות, אז למה לא לשלב את זה עם האוכל הכי טעים בעולם? (:

בתל אביב ישנם 5 סניפי פיצה האט ברחבי העיר וליהנות מהתפריט העשיר והמגוון שלנו הכולל גם פיצות ללא גלוטן ופיצות טבעוניות בכל אחד מארבעת הסניפים שלנו.

הסניפים מבצעים משלוחי פיצה כשרה לכל האזור וניתן למצוא מגוון עסקיות בשעות הצהריים. בפיצה האט תל אביב תוכלו להזמין קייטרינג חלבי וכשר לכל אירוע הכולל את הפיצות האהובות והמיוחדות שלנו, סלטים, פסטות, קישים וקינוחים. בנוסף אפשר להזמין לימי הולדת או לכל אירוע מגשי פיצות בכמות גדולה במחירים מיוחדים.

פיצה בתל אביב: איך אתם אוהבים את הפיצה שלכם – מבצק עבה או דק? ואיזה תוספות אתם מעדיפים

תשכחו מרעיונות על "מה שעדיף" כשאתם מחפשים פיצה בתל אביב, וקבלו את הפיצות המועדפות עליכם בכל סגנון, בכל סניפי פיצריות ברחבי הארץ של רשת פיצה האט.

כך, למשל, יש אנשים שאוהבים לאכול פיצה טבעונית בתל אביב , שמיוצרת מבצק דק עם גבינה טבעונית, ויש אנשים שאוהבים שהפיצה שלהם מכוסה בשכבה עבה של גבינת מוצרלה מאה אחוזים, מבצק דק, עם משולשים שאפשר לקפל בין האצבעות ולאכול בכמה ביסים, עם צ'יזי פופס בצד, או פיצה יוונית עם עגבניות, פטה וזיתים שחורים.

יש אנשים שאוהבים את הטעם המשובח של פיצה כשרה בתל אביב, שאפשר למצוא רק בסניפי פיצריות כשרות של פיצה האט, ואחרים לא יכולים להשלים הזמנת פיצה בתל אביב בלי לחם השום המשובח שלנו, שמגיע חם וטרי.

מה היתרונות של פיצה מבצק דק?

לפיצה הדקה המסורתית של פיצה האט, שמאופיינת בבצק דק, יש את היתרונות של הטעמים הקלאסיים של פיצה איטלקית, כך שאם אתם בתל אביב, ומחפשים פיצה בסגנון נפוליטני, פיצה האט תל אביב מזמינה אתכם לחוויית סעודה משובחת ליחידים או לקבוצות.

אם אתם נמנעים מגלוטן, תתאהבו בפיצות שלנו מהביס הראשון. אצלנו תמצאו פיצה ללא גלוטן בגודל של פיצה משפחתית מרובעת מבצק דק ללא גלוטן, ועם סלט טרי בהרכבה אישית, יש לכם מנה מאוזנת, בריאה, טעימה ומנצחת שמתאימה במיוחד לילדים, אבל גם למבוגרים.

מה אפשר להזמין ליד או על הפיצה?

בפעם הראשונה שתזמינו משלוחי פיצה בתל אביב, כדאי שתבחרו את מנת הצ'יזי קראסט שלנו, שהיא פיצה משפחתית דקה עם שוליים מלאים בגבינת מוצרה טעימה, ומההזמנה הראשונה שלכם, תהפכו למכורים, ולא תוכלו להפסיק להזמין אותה.

אם יש לכם העדפות ברורות לגבי הזמנת פיצה בתל אביב-רמת אביב, במונחים של רטבים, ברשת פיצה האט תוכלו להזמין פיצה שכוללת:

  • מעט או הרבה רוטב.
  • רוטב מתוק או ללא תיבול.
  • עם שקיות תיבול שיאפשרו לכם לתבל את הפיצה שלכם בהתאם לטעמכם.
  • פיצה אנטיפסטי עם חצילים, בטטה, ופלפל קלוי.
  • וכמובן, עם גבינת מוצרלה מאה אחוזים.