לוגו פיצה האט | Pizza Hut קישור לדף הבית
Pizza App Logo

הורדת אפליקציה למבצעים והטבות בלעדיות

פיצה טבעונית: 7 סיבות לבחור בחלופה בריאה, מגוונת ורבת טעמים

30.5.21

צילום: פיצה טבעונית

פיצה טבעונית יכולה להיות ארוחה טעימה, מזינה ומגוונת. היא כוללת שפע ירקות ועשבי תיבול טריים, ולמיטב השפים של רשת פיצה האט, יש שפע רעיונות יצירתיים לבצקים, רטבים ותוספות טעימות על בסיס טבעוני.

אלו החדשות הטובות לחומלים על בעלי חיים או למקפידים על תזונה טבעונית מטעמי בריאות. גם פיצה, שמטבעה מיוצרת על בסיס של שפע גבינות, יכולה להיות טבעונית, והאמת היא שזוהי חלופה בריאה ומגוונת עם שפע טעמים נפלאים שמאפשרים ליהנות מהמנה האהובה ביותר בעולם, ללא רגשות אשמה. בונוס!

אז הנה שבע סיבות לבחור פיצה טבעונית בפעם הבאה שאתם מגיעים לאחד הסניפים של פיצה האט, גם אם אתם לא טבעונים. הסיבה העיקרית היא שאף אחד לא יכול להישאר אדיש לטעמים היצירתיים שלנו.

1. בצק ללא גלוטן וגבינה טבעונית

פיצה עם גבינה טבעונית טעימה במיוחד. הגבינה מוסיפה עושר לביס, אך הופכת אותה לקלה יותר. גם ללא מוצרלה, תהנו מעושר טעמים של עגבניות שמתפוצצות בפה. הוסיפו את התוספות האהובות עליכם, ובום!

אם אתם נמנעים גם מגלוטן בנוסף לתזונה טבעונית, הגבינה הטבעונית שלנו מיוצרת ללא חומרים משמרים, וביד עם הבצק המשובח ללא גלוטן, תקבלו את המנה המושלמת של פיצה טבעונית.

2. מיתוס שחשוב להעיף: פיצה טבעונית לא תשאיר אתכם רעבים

כן, פיצה טבעונית מספקת כמו כל פיצה אחרת. אם אתם מאמינים בטעות שתישארו רעבים, אתם מוזמנים לחשוב שוב. הפיצה תגרום לכם להרגיש פחות נפוחים ויותר מרוצים.

3. פיצה דלת קלוריות

רוב הקלוריות בפיצות רגילות מגיעות משומן הגבינה. בחירה בפיצה טבעונית דקה של פיצה האט, שמיוצרת מבצק דק וגבינה טבעונית, מאפשרת לכם ליהנות ממנה טעימה דלת קלוריות, ונטולת רגשות אשמה.

4. שיח מעניין

בכל פעם שטבעוני נמצא בחדר, מתחיל דיון ומתפתח סיעור מוחות. מגש פיצה טבעונית משפחתית, שמגיע במשלוח יחד עם כמה מגשי פיצות משפחתיות מסוגים שונים, מוביל להתפתחות שיח מעניין, במיוחד כשרואים את הצבעוניות החגיגית של הפיצה, וטועמים את עושר הטעמים. פתאום כל הדעות הקדומות מתפוגגות כלא היו.

5. אין את מפח הנפש של ההימנעות מאחת המנות האהובות

טבעונות היא תזונה מורכבת, ולישראלים למשל, המעבר כרוך בשינוי כמעט מלא באורח החיים. זה אומר שאין דגים על שולחן השבת, ואין ארוחות 'על האש'. למרבה המזל, אחד הדברים שאתם לא צריכים לוותר עליהם כטבעונים, הוא פיצה.

6. נכון, לא כולם יכולים להיות טבעונים, אבל:

טבעונות דורשת כוח רצון, נחישות ויחס חיובי. בפיצה האט, אנחנו מקלים עליכם עם מגוון הפיצות הטבעוניות שלנו שהן פשוט טעימות. כך, למשל, תוכלו לבחור:

  • פיצה טבעונית עבה, מבצק עבה עם גבינה טבעונית.
  • טבעונית מבצק ללא גלוטן, עם גבינה טבעונית.
  • פיצה טבעונית עבה, מבצק עבה עם גבינה טבעונית.

7. פיצה טבעונית היא פיצה פשוט שמחה!

היא מלאה בצבעים, זמינה בתוספות עשירות, מיוצרת מסוגי בצקים שונים, וכוללת ויטמינים וחומרים מזינים, שגורמים לכם להרגיש טוב. כי אחרי הכול, אושר הוא המטרה של כולנו בחיים.

בשורה התחתונה, למה החלטנו להגיש פיצות טבעוניות?

בפיצה האט, אנחנו מאמינים שלכולם מגיע לאכול פיצה נהדרת. אנחנו גאים במגוון הרחב של האפשרויות הטבעוניות שלנו, ואנחנו תמיד מרחיבים את התפריט שלנו כך שהוא יכלול אפשרויות נוספות שמתאימות לכולם.

כך שלא רק שתמצאו אצלנו פיצה טבעונית, אלא שהחלופות התזונתיות שלנו זמינות גם לבצקים ללא גלוטן, פיצות צמחוניות, ופיצות כשרות. כך שכל מה שנשאר לכם זה להזמין עכשיו את הפיצה האהובה עליכם, או לעיין בתפריט המלא שלנו כאן.

יכול לעניין אותך גם:

יש לכם שאלה?

דברו איתנו כאן

שתפו את המאמר